We are running a survey to help us improve the experience for all of our members. If you see the survey appear, please take the time to tell us about your experience if you can.
Hi Everybody, I'm experimenting with Infineon's XC161CJ-controller on an Infineon SK-XC16x starter kit. Most of my routines work now, except the I2C-routines. Sending of data works OK, but the errors occur when I want to receive data. Has anybody on this forum written I2C-routines for this controller? And if so, are you willing to share them? Thanks in advance. :) Kind Regards, Dennis Ebben
Hi Stefan and everybody, sorry for not english language, i have problems with it :-( Hallo, Stefan, ich beschäftige mich momentan ebenfalls mit dem I2C-Modul beim XC161-Controller und habe die gleichen Probleme die in diesem Forum vor einem Monat diskutiert wurden. Es funktioniert zwar, aber mit komischen Effekten. Bisher habe ich weder Application Notes noch funktionsfähige C- bzw. Assembler-Routinen gefunden. Ich habe in Forum gelesen, dass Du einige hattest. Ich wäre Dir sehr dankbar sein, wenn Du mir diese an igoreq@web.de zukommen lassen könntest, weil ich nirgendwo im Internet Hilfe zu diesem Thema finden kann. Vielen Dank im voraus. PS Ich habe keine Deine E-Mail Adresse, deswegen deswegen muß ich diesen Berich im Forum veröffentlichen.
Hallo Igor, ich sende Dir den Low-Level-Treiber zu. Bis jetzt hat er geholfen. DAvE generiert die Routinen uebrigens falsch. Stefan Hi Igor, I send you the low level driver. Up to now it was allways helpfull. By the way DAvE generates wrong routines. Stefan