Is ARM actually responsible for the site?

Is the site created by some mischief-maker unconnected with ARM, or did somebody connected with ARM seriously think that it was a good idea to antagonise the open-source community?

Edit: So, after Googling for reactions, I've found the following. If ARM is NOT responsible for the above page, then you'd better issue a denial before this gets any worse -- and if ARM is responsible then what the heck did the people responsible actually expect?

Edit2: Answering my own question, then: the site was indeed created by ARM. I'm glad it's gone now. Article: